FANDOM

Ethan
Ethan
Czy staniesz się jego wybawieniem? Czy pomożesz mu odnaleźć spokój?
Alias: Dzika karta Gatunek: Wampir Wiek: ok. 100 lat Płeć: ♂

WprowadzenieEdytuj

Ethan, alias Dzika karta. Mieszka w rezydencji odziedziczonej przez Eloise wraz z pozostałymi pięcioma wampirami.

OsobowośćEdytuj

Ethan jest rozgoryczonym wampirem, który wielką niechęcią darzy ludzi. Jest lojalnym, oddanym przyjacielem Beliatha, dla którego wskoczyłby w ogień.

Istotne informacjeEdytuj

Znał Beliatha jeszcze przed swoją przemianą w wampira. Jest znany w rezydencji ze swoich umiejętności medycznych. Tak jak Ivan chciałby komputer. Wspomina, że po przemianie był gorszy od Ivana.

Na tą chwilę wszystkie poszlaki wskazują, że uczestniczył w wojnie zimowej.

  • Ethan to imię pochodzenia hebrajskiego, które oznacza: silny i porywczy. W Biblii jest to imię jednego z młodszych synów Judy (syna Jakuba).
  • Lubi chodzić regularnie do Moondance.
  • Przedpremierowo zmieniono alias Ethana z Impulsywny na Dzika karta.
  • Beliath radzi nam trzymać się od niego z daleka, gdyż Ethan lubi sprawdzać reakcje ludzi.
  • W 4 odcinku ścieżki Beliatha mówi, że przybył do rezydencji jako młody wampir i był jeszcze gorszy niż Ivan.
  • W 4 odcinku na ścieżce Beliatha mówi również, że Eloise go pociąga i żałuje, że jest Kielichem Beliatha.
  • Posiada umiejętności chirurgiczne.
  • Na ścieżce Beliatha, Aaron zdradza Eloise, że Ethan gra ciężkiego do zdobycia, bo to doprowadza dziewczyny do szaleństwa.
  • Ivan przekazuje Eloise, że Ethan go nienawidzi, ponieważ przypomina mu siebie z przeszłości.
  • W finale ścieżki Beliatha Neil zwraca się do Ethana per Kersantti, co po fińsku znaczy sierżant.
  • Ethan jest posiadaczem Lahti L-35 - fińskiego pistoletu samopowtarzalnego skonstruowanego przez Aimo Lahti, wyprodukowano ich ogółem niewiele; ok. 9000 sztuk.
  • Ethan wyjawia nam, że jego włosy stały się jasne z innego powodu niż starość, bez podawania dalszych szczegółów.
  • Podczas burzy Ethan izoluje się w kuchni i wydaje się, że przeżywa traumę. Wymawia imiona Gudrun i Elsa.
  • Próbuje uwieść Leandrę, przyrodnią siostrę Beliatha.
  • Jego wampirzymi mocami jest bycie dobrym tropicielem/łowcą oraz posiada specjalne moce leczące.
  • Nienawidzi zmian bardziej, niż czegokolwiek.

Alias The Wild Card / Dumny Generał Kolejek / Kersantti (przez Neila)
Oczy Niebieskie
Włosy Szare prawie białe
Wzrost 1,84m
Opis
Ethan Sylwetka

Ethan posiada jasnoniebieskie oczy o łagodnym kształcie oraz mleczną cerę. Ma szarobiałe, zmierzwione, krótkie włosy, z grzywką opadającą na oczy. Nosi długi płaszcz w odcieniach błękitu, z białymi lampasami na rękawach, a pod nim (prawdopodobnie) jasny t-shirt z okrągłym kołnierzykiem w kolorze niebieskim. Ciemne dżinsy wkłada do wysokich, niedbale zasznurowanych, szarych sztybletów "bullet". Przy pasku nosi srebrny łańcuch, a na dłoniach czarne, krótkie rękawiczki. Pod kurtką do paska czasem ma przymocowaną kaburę na pistolet.

Moonlight Lovers OST - Ethan

Motyw muzyczny Ethana ma w sobie coś niepokojącego, nieco psychodelicznego. Słuchając go, ma się wrażenie, że opisuje postać nie za bardzo przyjazną. Oprócz wcześniej wspomnianego elementu psychodeliki, muzyka ta emanuje też swego rodzaju siłą, co daje nam wyobrażenie charakteru przerażającego, ale i bardzo pewnego siebie.
Dominujący dźwięk: Wybuchy, wojna, strzały.

Drugi Korytarz Pokoje

Pokój Ethana znajduje się na pierwszym piętrze rezydencji. W tym samym korytarzu co pokój Beliatha oraz Aarona. Wygląd pokoju nie został jeszcze ujawniony.

Ornamentation title

Bohaterowie

Heroina
Eloise czyli ty Niezalogowana
Wampiry
AaronBeliath (Belka)EthanIvanRaphaelVladimir (lider)