FANDOM

Rozdział X
Will the link that ties you to Vladimir be strong enough to guarantee your survival… And his?
Alias: Melancholijny Gatunek: Wampir Wiek: ok. 200 lat Płeć: ♂
I
V
X

Premiera: 20.05.20 Moneta Vladimir Punkty Akcji: 12 000

W końcu spotykamy mordercę, który przedstawia się nam jako Neil. Chce się zemścić na rodzicach Eloise za to, co mu zrobili. Ujawnia nieznane fakty z przeszłości. Osiemnaście lat temu Vladimir znalazł go w fatalnym stanie. Zawarli układ, który miał być korzystny dla obu stron. Przez wszystkie te lata Neil spokojnie również żył w tej posiadłości jednak pojawienie się Eloise „przebudziło go”.

Tłumaczenie całego odcinka

Postacie występujące w epizodzie
Aaron Portret
Beliath Portret
Ethan Portret
Ivan Portret
Raphael Portret
Vladimir Portret
Aaron Beliath Ethan Ivan Raphael Vladimir

Postacie poboczne: Neil

Well, well... I assume I should have introduce myself. It is my pleasure to meet you my dear sirs... and miss.

— Zapowiedź

01
  • A. How do you know my name...Who?
  • B. Who are you, damn it? And what are you doing...
02
  • A. How dare you talk about us like that? Tou don't know anything!
  • B. It's really pathetic how you're treating this whole situation as if were some inside joke.
03
  • A. What?! No, Raphael, let’s wait for Viadimir. He'll be right there!
  • B. By yourself?! Raphael, don't be crazy! I'll come with you.
04
  • A. It's out of the question! Can't you see what he's done to Raphael? You guys need help!
  • B. And leave you alone with Neil?! I already told you once. I will never leave your side, especially not when you're in danger!
05
  • A. Can't I help in any way?! I don’t have a weapon, but maybe I can use my powers? Come on, tell me! I'll do anything!
  • B. What do you mean?! Are you saying we can't beat him? Or that we all need to fight? Can't I use my powers to do something?
06
  • A. Have you seen how big your sword is? How am I supposed to use it?! And if try, I might spoil our chances of winning!
  • B. You expect me to finish him off with that thing?! Where am I even supposed to aim? I'll never be strong enough to use that on him!
07
  • A. Aaron, we can't do anything if it’s just the two of us! We've got to pull back. Vladimir is almost free and he might be able to help you! You can beat him if you fight together!
  • B. Aaron, give me your sword. We can't waste any more time! Vladimir might be able to help you. You still have a chance to beat Neil if you fight together!
08
  • A. And what? Are you trying to say that it's my fault you started behaving like a monster? You had nothing to be afraid of!
  • B. So? I didn't even know you were here. And I had no idea what my parents did to you. You didn't have any reason to be afraid of me.
09
  • A. I know now that he wasn't just a bloodthirsty monster.
  • B. My parents. I idealized them my whole life, even though they were perfect strangers. And when I read the letter they left me with their will, I thought they truly loved me.
  • C. I'm realizing now that all of this was inevitable.
10
  • A. To be honest, I don't really feel capable of making any decisions right now.
  • B. Well... I think I'll do what he said.
  • C. I'm not sure... I know he's not entirely responsible for what happened, but he’s the reason for all this bloudabsed.
11
  • A. Maybe because Neil is dead...
  • B. When you freed yourself from Neil s control, pou did it because you wanted to.
  • C. You never wanted to fight for yourself...
Vladimir R10-01
Zamiast tego na jego twarzy pojawił się szeroki uśmiech. Wyciągnął do mnie obie dłonie i przywołał mnie gestem. Powoli i nieśmiało zmniejszyłam odległość między nami. Miałam wrażenie, że zbytnia szybkość przełamałaby zaklęcie. Jednak jego ręce nie wyglądały na poparzone ani też zranione w żaden sposób, nie wydawało się też, że odczuwa ból.
Vladimir R10-02
Żegnaj moja miłości. Nigdy nie przestawaj się uśmiechać.

Płacząc, mój wzrok stał się zamazany przez łzy, zacisnęłam chwyt na rękojeści sztyletu.
Ostatni raz spojrzałam głęboko w oczy Vladimira. Potem wbiłam nóż w jego pierś. Metal ostrza ledwie wydawał jakikolwiek dźwięk, gdy przechodził przez jego ciało. Vladimir jęknął. Poczułam, jak jego ciało się napięło.
Położyłam go ostrożnie na łożu z kwiatów, które tak kochał. Skrzyżował jego ręce na piersi. Na jego spokojną twarzy opadło kilka jaskrawych płatków.
Woń kwiatów unosiła się w powietrzu. Spojrzałam na Vladimira, gdy brałam jego ręce w swoje. Skierowałam jego twarz ku niebu i kilka promieni księżyca skierowało na nas swoje światło jakby na pożegnanie.
Vladimir odszedł. Nie byłam już dłużej kielichem. Oboje byliśmy... wolni.

Vladimir R10-03
To się nie dzieje naprawdę... Vladimir, nie ma mowy, żebyś to zrobił...
Właśnie wtedy przez łzy zauważyłam błysk światła. Rozpoznałam ubrania Vladimira leżące na środku klombu. Zawsze tak bardzo opiekował się tymi roślinami. Laska i miecz Aarona spoczywały na jego kurtce. Upadłam na kolana. Kwiaty pode mną uwolniły znajomy słodki zapach. Lekkie pyłki popiołu pokrywały ubrania.

To wszystko, co pozostało z Vladimira.
Zaczęłam zanosić się płaczem. Podniosłam kurtkę ogrzaną słońcem i przytuliłam ją mocno. Viadimira nie było. Był wolny. I... ja też. Nie byłam już kielichem.

credits/źródło Dziewczyny testują najlepsze odpowiedzi, aby podnieść LoM i uzyskać ilustrację. Jeśli nie masz ilustracji z tej solucji, musisz ponownie zagrać w poprzedni odcinek.

Ornamentation title

Rozdziały

Prolog
Prolog
Aaron
Rozdział IRozdział IIRozdział IIIRozdział IVRozdział VRozdział VIRozdział VIIRozdział VIIIRozdział IXRozdział X
Beliath
Ivan
Vladimir
Tłumaczenia
Fantastyczne tłumaczenia autorstwa Mevala